Методичний кабінет разом з викладачами коледжу 3.10.2024 відкрили перше засідання Школи педагогічної майстерності за темою: «Самоменеджмент і самоосвіта та підвищення кваліфікації викладачів, як складова професійного розвитку».
Перша частина засідання Школи педагогічної майстерності була присвячена результатам анкетування на тему «Самоменеджмент і самоосвіта, та підвищення кваліфікації викладачів як складова професійного розвитку», яке презентували методисти коледжу Шевчук В.В., Кварцяна О.П. Метою опитування було вивчення рівня обізнаності викладачів з питаннями ефективного самоменеджменту, а також визначення потреб у підвищенні кваліфікації та самоосвіті для забезпечення постійного професійного зростання. Анкетування дозволило виявити, наскільки успішно викладачі застосовують навички управління своїм часом, як планують своє навчання та розвиток, і які труднощі виникають у процесі їхньої самоосвіти.
Також методичний кабінет презентував рекомендований МОН список з 36 книжок для самоосвіти викладачів. Це унікальний ресурс, допоможе кожному викладачу не тільки розширити свій кругозір, але й покращити методику викладання. Книги охоплюють найрізноманітніші теми: від новітніх педагогічних підходів і методів до інноваційних технологій у навчанні. Особливої уваги заслуговують книги з тем лідерства, емоційного інтелекту, психології,ефективних методів комунікації з студенами. Презентована література стане надійним помічником для кожного викладача, який прагне постійно вдосконалювати свої професійні навички, бути в курсі освітніх трендів і пропонувати учням найефективніші методи навчання.
Друга частина складалась з виступів спікерів за проблематикою теми. Спікери, викладачі Брицька Н.А., Пилипенко Ю.Д., Савельєва Л.В., Москаленко О.А.,поділилися власним досвідом проходження програм підвищення кваліфікації. Вони розповіли, як самоменеджмент і самоосвіта стали важливими інструментами у їхньому професійному зростанні. Особливий акцент був зроблений на методах управління часом, що дозволяють ефективно поєднувати викладацьку діяльність із постійним розвитком.
Кожен виступ викликав жвавий інтерес, спікери надихнули колег на нові підходи до власного розвитку. Доповідачі ділилися конкретними порадами та інструментами, які допомогли їм у роботі та самоосвіті. Особливе враження справили історії про успіхи у застосуванні інноваційних технологій, вдосконаленні педагогічних методик і підвищенні рівня викладання.
Школа педагогічної майстерності вкотре підтвердила, що безперервне навчання та підвищення кваліфікації – це ключ до успіху в професії викладача. Учасники отримали не лише корисні знання, а й нові ідеї для власного професійного розвитку, а також мотивацію до самовдосконалення.
Дякуємо всім викладачам, спікерам та учасникам за активну участь і конструктивний діалог!