Засідання школи педагогічної майстерності на тему: «Академічна доброчесність: виклики сучасності»
9 грудня методичний кабінет спільно з викладачами ПЦК фармацевтичних та хімічних дисциплін провели засідання школи педагогічної майстерності на тему: «Академічна доброчесність: виклики сучасності», з метою популяризації основних принципів та цінностей академічної доброчесності в МБМФК.
Академічна доброчесність у коледжі: сучасні реалії | Шукрута О.В. |
Проблема плагіату його види | Гунік В.П. |
Використання он-лайн сервісів перевірки на плагіат. Юридична відповідальність за порушення академічної доброчесності в сучасному освітньо-науковому просторі |
Трегубова Є.Є. |
Методи створення індивідуальних навчальних завдань, що унеможливлюють плагіат | Курник І.С. |
Викладачі ПЦК фармацевтичних та хімічних дисциплін презентували цікаві і змістовні інформаційні проєкти з проблематики академічної доброчесності та академічної культури, в яких розкрили власний досвід застосування принципів академічної доброчесності. Новизною було дізнатися які можуть бути наслідки порушення правил і принципів академічної доброчесності. Викладачі ПЦК фармацевтичних і хімічних дисциплін розкрили колегам основні форми проявів академічної недоброчесності: плагіат, самоплагіат, списування, академічне шахрайство, фабрикація, фальсифікація, хабарництво тощо.
Шукрута Олена Володимирівна голова циклової комісії фармацевтичних та хімічних дисциплін звернула увагу колег на етичні цінності і принципи вищої освіти європейських країн, їх закріплення у законодавстві України та закордонний досвід запровадження академічної доброчесності.
Гунік Вікторія Павлівна наголосила на необхідності дотримуватися основних цінностей академічної доброчесності — запобігання шахрайству, фальшуванню та плагіату, привела приклади плагіату, закликала колег до підтримки академічних стандартів, чесності і прозорості у навальній діяльності.
Трегубова Євгенія Євгеніївна розповіла про переваги та недоліки санкціонування порушення академічної доброчесності в сучасному освітньо-науковому просторі, викладач презентувала слухачам он-лайн сервісів перевірки на плагіат.
Курник Ірина Сергіївна, презентувала колегам власний досвід роботи і організацію навчання студентів відповідно принципів академічної доброчесності. Методи і форми які використовує викладач на заняття є не тільки інноваційними, вони є такими що унеможливлюють плагіат. Ірина Сергіївна представила в контексті проєкту результати анкетування студентів на тему «Академічна доброчесність».
Дякуємо за гарну підготовку та продовжуємо й надалі формування
якісного освітнього середовища!