Засідання Школи педагогічної майстерності

31 жовтня методичний кабінет спільно з викладачами фундаментальних та клінічних дисциплін провели засідання Школи педагогічної майстерності — практичний семінар «Застосування дистанційних технологій навчання на заняттях фундаментальних та клінічних дисциплін  в умовах змішаного формату освітнього процесу».

 

 

Кочергіна А.А.

Застосування дистанційних технологій навчання в умовах змішаного формату освітнього процесу на заняттях з медсестринства у внутрішній медицині
Васінович М.А. Засоби мотивації навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти в умовах змішаного формату освітнього процесу на заняттях з медсестринства в гінекології та репродуктивного здоровя
Васильєва Т.А. Навчально-методичне забезпечення навчальних занять з фізіології. Практичні інструменти для підвищення ефективності освітнього процесу
Чернігіна А.Б.

 

Сучасні підходи, інтерактивні технології та практичні інструменти при викладанні анатомії та внутрішньої медицини

 

Дистанційна форма навчання у воєнний час — найбільш оптимальна і безпечна форма організації освітнього процесу. Мета дистанційного навчання — надання освітніх послуг шляхом застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.

Методичний кабінет презентував результати опитування студентів випускників та батьків студентів випускних груп на визначення ступеня задоволення освітнім процесом та рекомендації випускників для підвищення якості освітньо-професійних програм. Результати опитувань студентів і батьків про дистанційне навчання є надзвичайно цінним інструментом для оцінки ефективності освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Ці дані дозволяють оцінити ефективність організації дистанційного навчання, виявити сильні та слабкі сторони в організації навчального процесу, внести корективи в навчальний процес, на основі отриманих даних розробити рекомендації щодо вдосконалення дистанційного навчання, адаптувати навчальні програми та методики викладання, зрозуміти потреби студентів і батьків.

Під час практичного семінару спікери-викладачі клінічних та фундаментальних дисциплін натхненно ділилися досвідом щодо засобів мотивації навчальної та пізнавальної діяльності здобувачів освіти в умовах змішаного формату освітнього процесу, застосування дистанційних технологій, використання веб-ресурсів, веб-сервісів, практичних інструментів для підвищення ефективності навчання, надавали рекомендації щодо створення відеоуроків, робочих зошитів, навчальних посібників.

Спікери сподіваються, що кожен викладач, який завітав сьогодні на Школу педагогічної майстерності, знайшов щось нове і корисне для свого особистісного та професійного росту.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.