Відкрите практичне заняття з освітнього компонента “Медсестринство в педіатрії” на тему “Паротитна інфекція”

07 березня 2025 року в Миколаївському базовому медичному фаховому  коледжі Миколаївської обласної ради в групі 403 (І бригада) ОПП  “Сестринська справа” відбулося відкрите практичне заняття з освітнього компонента “Медсестринство в педіатрії” на тему “Паротитна інфекція”, викладач Євгенія Василівна Тишкевич — Львова.

Методична мета заняття — удосконалення методики проведення практичних занять за новітніми технологіями.

 Здобувачі освіти під керівництвом викладача успішно опановували матеріал, використовуючи різноманітні сучасні інтерактивні методики навчання: брейнстормінг, артскрайбінг, майстермайнд, кейс — стаді, робота в малих групах. Євгенія Василівна доцільно поєднала мультимедійні технології навчання з відеорядом послідовності виконання практичних навичок накладання зігрівального компресу, проведення гігієни рук медичного персоналу, використання медичних рукавичок. Використовуючи методики інтерактивного навчання, викладач  зробила студентів субʼєктами навчання, коли кожен відчуває себе активним учасником подій і власної освіти та розвитку.

З  метою здійснення диференційованого підходу у навчанні студентів, викладачем розроблено та використано різні форми контролю: бліц — опитування, розв’язування типових та нетипових клінічних ситуаційних задач, програмований тестовий контроль, індивідуальний контроль практичних навичок та їх результативність, тести різного рівня складності (тест із множинним вибором, тест на послідовність, тести на впізнання, тест на відповідність, тест на достовірність), незакінчене речення.

Особливу увагу на занятті було приділено специфічній профілактиці паротитної  інфекції, ролі медичної сестри в догляді за хворими дітьми, реалізації медсестринського процесу при паротиті. Ці знання є ключовими для майбутніх медичних працівників, адже від їх компетентності залежить здоров’я маленьких пацієнтів.

Вдале поєднання методів та прийомів навчання сприяло розвитку професійних та загальних компетентностей студентів, які формують у студентів внутрішню мотивацію до навчання та спонукають їх до встановлення зв’язку між новими та вже отриманими знаннями, до застосовування їх на практиці.

Динаміка заняття була продумана та спонукала до ефективної співпраці викладача та студентів, що сприяло  формуванню професійних, інтелектуальних, аналітичних, комунікативних, маніпуляційних, компетенцій.

Відкрите заняття було проведено на високому методичному рівні і відповідало основним програмним вимогам здійснення організації даного виду педагогічної діяльності.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *